Hoeveel kcal eet je per dag btw? ik volg deze log =).
Dex: 2013 its serious | Log
Collapse
X
-
Originally posted by Robbie1970 View PostRaar trainschema, raar om cardio te doen, zou eerst wat gaan leren over de basisprincipes kwa training, het raakt kant noch wal om zo'n iemand split te laten doen als je nog geen basis hebt.
fullbody push/pull?
mijn neefje vraagt ook al 2 week om een schema“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postwat voor schema raad jij een beginner vaak aan dan?
fullbody push/pull?
mijn neefje vraagt ook al 2 week om een schema
Split werkt als je heel zeaar traint en je langer herstel nodig hebt, maar goed iedere "personal trainer" heeft xo zijn idee erover, alleen de opgeleide en ervaren pters weten wel beter.
Ga je er nu ook bij kuren Dexie?"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Toen ik deze log begon te lezen dacht ik net hetzelfde als wat Talal poste.
Je volgt gip zijn visie, terwijl deze van nature een zwaar gewicht heeft en "moeite" moet doen om droog te blijven. Jij bent net het tegenovergestelde die net "moeite" moet doen om massagains te maken. Wat je dan doet is zijn visie over bv cardio (wat gelijk loopt met zijn doel) implementeren in jouw trainingen. Met een omgekeerd effect? Daar ben ik benieuwd naar en volg ik deze log.
Succes ermee!Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostHoeveel kcal eet je per dag btw? ik volg deze log =).
daarnaast wil ik nog wel even vermelden dat ik dit gewoon op vrijwillige basis doe bij dexie.
al dat gemieren neuk over cardio en schema's, te veel zie ik gewoon mieren'neuken' over cardio/voeding e.d ook in mijn sportschool overgens.
train en eet gewoon, en als het niet werkt verander je wat zo simpel is het.
15 minutjes cardio wel of niet, jezus 'i lost my gains because i do 15 minutes of cardio 3/4 times a week' sounds serious? komop. niet alles hoeft wetenschappelijk bewezen te worden, als iets werkt werkt het, werkt het niet werkt het niet...Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIk snap de logica achter jou plan van aanpak niet. Je bent heel licht en dat heb je zelf ook door. Desondanks ga je veel cardio doen. Wat zit daar nou achter?
En daarnaast ook nog eens ee schema waarbij je elke spiergroep slechts 1x per week aanpakt.
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIk snap de logica achter jou plan van aanpak niet. Je bent heel licht en dat heb je zelf ook door. Desondanks ga je veel cardio doen. Wat zit daar nou achter?
En daarnaast ook nog eens ee schema waarbij je elke spiergroep slechts 1x per week aanpakt."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostGa je er nu ook bij kuren Dexie?
Allereerst, jongens GIP doet het vrijwillig, dus ben al reuze blij daarmee en imo verdient die daar al kudo's mee. En precies zoals hij zegt, als het niet zou werken kan je altijd nog dingen aanpassen. Ik had het er misschien beter niet eens bij kunnen zetten (vond ik wel zo netjes) want dit vind ik een beetje lullig ik ben nog niet eens 2 weken bezig met z`n schema.
Training van vandaag trouwens
Incline bb press 5x5
Flat bb press 5x5
Cable crossover 3x10
rope pushdowns 3x8
skullcrushers 3x8
En toen nog wat buik gedaan en ff cardio.
Moest me toch bij borst inhouden met oog op me hand, deed toch wel pijn maar kon opzich nog wel trainen, moest alleen m`n handen iets draaien. Opzich wel lekkere training alsnog.
Comment
-
Ja zeker
Negatieven was wel ff zoeken haha, was maar 1 vrouw, maar net toen ik flat wilde doen kwam er eindelijk nog iemand binnen en die wilde wel ff helpen
Anyway bij incline press doe ik 5 negatieven, bij flat nog een laatste set, redelijk licht gewicht 10 reps, en bij cable crossover en pushdown houd ik 3 sec vast op het knijp punt, was ik ff vergeten erbij te knallen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment